Samvetet säger ifrån.


Fy fy. Vilken usel bloggerska jag är. kanske kan skylla liite på att jag bara jobbat och jobbat senaste två månaderna, men nu kan jag iafl meddela att jag är ledig i två veckor. Härligt! Sedan bär det av igen, ett rosa flyttlass mot Norrbotten med lilla jag på toppen. Ska bli roligt, längtar riktigt mycket faktiskt.

Viktor kom på en fika idag, vi pratade massa strunt och kanske en gnutta alvar också, precis som alltid. En riktig vän, suverän vän, det är just vad han är. 

Eftermiddagen hade även ett tandkäkarbesök inbokat (inga hål i år heller, hålfritt de senaste 18 åren :P ), mitt sista kostnadsfria. Hu, det dyker bara upp fler och fler nackdelar med att bli "vuxen"... 
Efter det skulle jag ta en liten sväng på stan bara.. titta om något förändrats sedan sist jag var hemma, vilket råkade resulterade i lite shopping..
Nya höstkläder. I en redan över full garderob..  Magknip.  Men, jag kan ju i alla fall trösta mig med att jag det var jätte bra köp(När säger jag inte så?).Nåja.  Det blev:

-En svart knälång, tajt kjol med stora bakfickor i en härligt tjockt mjuuukt  tyg ( kommer bli perfekt med strumpisar och en fin rosa eller vit topp och höga mockastövlar eller söta ballerinor)
- En tajt jeanskjol som slutar strax ovanför knäna med fin  hög midja (just love it!).
- Svarta tygballerinor med vit gummisula och vita fina detaljer,
- Svart  sjal med snyggt mönster av vitt och guldlänkar. 
- Rosa skärp (enda rosa saken, höör och häpna!)
 - Halsband i tjock silverfärgad kedja med  berlock.

Ikväll vankas det te-drickning med Sara  och en härlig powerwalk (kanske för att döva det dåliga samvetet..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0