Loveli.


S, hjärtat.
Jag saknar dig så som om mitt hjärta skulle kunna sprängas i  tusen små värkande bitar samtidigt som det omges av en tjock, tjock värmande bomull..
För jag vet, i morgon natt kommer du äntligen hem. Och vi har  helgen tillsammans, fylld av kärlek, närhet och glädje. Bara att kunna kika på dig över kaffemuggen är en helt lycko-rus i sig.. Ibland är allt bara för stort och obegripligt för att kunna beskrivas med ord...

Det är nog det som kallas Ovillkorlig, gränslös... Kärlek.  

Kommentarer
Postat av: Pokie

usch! Katarina tänk på hur blödig jag är!
blev alldeles tårögd, så fint sagt ^^
Taknar dig Nattit <222

2007-08-16 @ 18:55:20
URL: http://pokie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0