Längtan.


Fredag.
Känner ett litet förväntansfullt pirr i magen, då min stöis S kommer hem sent ikväll från Luleå och helgen lär bjuda på ett riktigt trevlig party, IKEA- shopping och massor med härlig tid med dom jag har allra närmast hjärtat. 

Närmast bär det av mot H-sand. En timmer bilfärd med nyaste nummret av Elle i högsta hugg, kan inte bli annat än  en skön, mysig timme. Får så lov att tacka min lyckliga stjärna då jag inte besitter anlagen för åksjuka.

Så, nu ska jag raskt packa ihop det nödvändigaste att ta med tillbaks till H-sand igen(då jag redan tagit det hit till mam och pap för att ta med det vid flytten till studentrum nästa vecka) och äta en smarrig frukt-sallad som sys nyss gjorde. Smaskens.

Nu får tiden gå extra fort så S anländer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0