För att Pigga Upp mina sinnen.

image18image19image20


Skulle jag traska in i en HM butik just i denna stund skulle jag mycket väl kunna tänkas komma ut med detta i shopping-kassen. 

Denna gråa måndag skulle just behöva piggas upp med den vackra cerise-rosa färgen. Som jag bara älskar. Tih.
Men men, nu råkar jag tyvärr redan ha kikat på den klänningen i butiken, och den var i ett läskigt matreal som tyvärr känndes riktigt, riktigt  "billigt" och den skulle därför inte hamna i min ägo i första taget... Ibland måste även jag vara lite kritisk och motstå något som är rosa... Men bara ibland. :P

Väskan och koftan ser däremot alldeles förträffliga ut, även om väskan är aningens gräll för att bäras till vad som helst. Men det är ju som jag ofta måste förklara för min kära moder; det fiffiga med att ha (för) många väskor och skor är kunna matcha utefter nagelacket eller halsbandet. Eller hur?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0